Trött som få!

Som rubriken lyder är så jävla trött!! Sitter på tunnelbanan nu påväg mot skolan idag. Engelska på morgonen..kul. Skulle hellre legat hemma och sovit!

Igår iallafall. Rojda kom till mig vid 7 för hon behövde hjälp med sin uppsats, så satt och hjälpte henne, sen kom Abbe så satt vi och snacka lite. Dom gick vid 11 och jag gick ut med Ezter. Abbe va fett på..! Sen gick dom så snackade jag med Alex på Facebook och de va ju väldans trevligt :D somnade typ tolv men är fortfarande riktigt trött.

En tjej sitter och skriker i luren breve mig och helt plötsligt började hon snacka med mig...random! Ska till sjuksyster så fort jag kan när jag kommer till skolan för att kolla på såret där hunden bet mig, ifall jag måste få stelkrampsspruta. Vill inte men mamma sa så. Aja, får träffa tjejerna idag så blir lite glad iallafall :D

Nu är se Alvik! Vi hörs bloggisvänner, puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0