Tjo, Kungen här!

Fett sent nu..japp japp. Såhär kan de gå! Sitter i Skype med Pablo och smsar lite smått med Alex. Fryser som F***a! Bäddade precis ner mig och tror att jag ska sova snart...De va fan inte mycke roligare på datan.

Imorgon kära vänner har jag planerat att jag ska duscha och kanske ta en sväng förbi gymmet eller bara träna hemma...Vi får se hur de blir. Försökte ringa dom med Pacha idag men de svarade inte så ska väl ringa dom imorn igen...Ska även plugga antingen matte eller läsa lite av boken och skriva läsloggar till svenskan, eller naturbruk. Oj nu blev de mycke om skolan, fyfan! Nu ska jag stänga av datan o smsa me Alex, stängde precis med Pablo :)

Godnatt på er så hörs vi imorn, babes! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0