Sho sho

Sitter här nu, somnade på vilostunden...Ofc. Fingret gör lite ont fortfarande, asso hunden drog ju inte tag och tugga på det utan jag skulle ta en pinne o leka med hunden och då tog hunden tag i mitt finger och pinnen samtidigt och höll fast där för hon trodde jag drog i pinnen, lilla lilla Sally!

Snackade med Abbe och han skulle komma runt 7 om han ens kommer, sp ska hem och duscha och sen göra mig duglig så jag kan visa mig för allmänheten...får se hur länge han hade tänkt att stanna, om jag hinner plugga eller inte...måste verkligen läsa boken (Marley och jag) som ska va klar om 9 dagar -.- men ska hyra filmen och se på den och sen skriva utifrån det. Så blir det som det blir...sen är det lite Naturbruk som borde göras men det får vi tid med i skolan, samma med matte. Ligger inte efter utan har bara saker att göra.

Slutar om 22 minuter! YEEEEES! Så jävla trött! Sitter i soffan med hundar som är minst lika trötta! Hörs senare

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0