Mina Fina ♥

Mina fina läsare!

Idag va skolan nice...Allt blev skoj och skämt för jag va så trött! Hade så oerhört kul! Matade djuren i skolan idag oxå och Slitz är så fin! (Majsormen) Han är hela 1,30 meter lång redan! Iaf! Påvägen hem på tunnelbanan satt en kille och snackade högt och tydligt i telefon om hans Diarréproblem...Skrattade fint åt det kan jag tala om!

Väl hemma la jag mig och läste lite medans mamma slipade mina hyllor och sängbord så just nu har jag en stol som sängbord, turkmode! Nu har hon målat dom oxå! Duktiga mamsi! Fick en tröja av henne idag som är megafin! Tänkte ha den imorn tror jag!

Har chattat med Alex och Chelsea ett tag oxå. Snart kommer väl mamma o säger att jag ska stänga av...om hon inte somnat vilket jag tror. :) Sötnosen! Tänkte ba slänga in ett inlägg. Blir ett till innan jag ska sova :)

Pöss och kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0