Måndag = praktik = trött = dumt

Hej babes!

Bloggade inte igår eftersom jag pluggade i princip hela dagen och när jag inte pluggade hade vi gäster så det var fullt upp!

Idag va jag trött när jag vaknade och insåg att jag troligen inte kommer kunna göra matteprovet på torsdag...började på praktiken 09.30 och har vart ute med hundar tills typ nu. Är fett hungrig och känner att jag troligen kommer somna under vilostunden :(

Efter "jobbet" ska jag ringa en tjej för jag ska kanske börja gå ut med henne schäfervalp :) efter det ska jag plugga och sen duscha! Fett skönt! Känner att skolan verkligen tär på mig. Fyfan!

Jaja, vi hörs senare och jag lovar att uppdateringen kommer bli bättre efter denna vecka, allt är stress nu. Vecka 6/7 är de dessutom sportlov, som jag kanske (förhoppningsvis) spenderar i Norrland :) fyfan va kul! Känner att jag verkligen behöver koppla av och komma bort.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0