Förlåt mig

Förlåt för jag inte bloggade mer igår! Hade iallafall en tragisk fredag, va o tränade på gymmet, kom hem o duschade sen kom Sofia och Marcus hit en liteb stund, när dom gick somnade jag. Somnade typ 19 o vaknade 20 gick ut me Ezter sen somnade jag och vaknade 03 och smsa med Alex tills typ 06, sen vaknade jag 14! Sov fan i 13 timmar helt död...

Idag iallafall chillade jag tills typ 16 då Alex sa att han skulle komma så stressade o gjorde mig i ordning sen va han här tills strax innan 19 för han ville inte träffa grannarna som kom 19, sötisen är blyg :') efter grannarna gick blev de att lägga sig framför Gladiatorerna!

Nu ligger jag ba i soffan och smsar, är grymt kissnödig! Ska kissa och sen lägga mig i sängen vid datan och se vad som händer där...hörs senare!

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0