För mycke idag...

Hej älsklingar, förlåt men det har varit fullt upp hela dagen!

Dagen började med att jag vaknade 7 , trött som fan för jag somnade 02.30 så frågade mamma om jag fick sova lite till, åkte till skolan lagom till lunch. Min projektgrupp och jag gjorde klart powerpointen sen ville läraren jiddra med mig. Hon tyckte jag kastade omkring min vattenflaska när jag tappade den, lackade när hon tänkte ta den..fyfan asso! När Naturbruk va slut bar de av mot idrotten och för jag inte hade ombyte fick jag gå med Victoria, Maria och Sara till en jävla bro fast vi fuskade och gick över isen :)

Åkte hem runt tre, kom hem och åt lite och snackade med mamma, hon har målat mina möbler Woho :D sen packade jag och böt kläder, nu sitter jag på pendeln påväg mot Älvsjö där jag ska möta Felicia och sen åka till Huddinge och möta Chelsea, gå och handla och sticka till chelseas brorsas lägenhet som vi har helt för oss själva för han är i Thailand :) ! Vi fick dock hans kåta katt på köpet...vi alla ska sova där, kolla på film och mysa :) härlig fredag!

Hoppas er fredag blir lika härlig!

Vi hörs antagligen senare ikväll!

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0