Dime como olvidarte si no quiero alejarme.

Godmorgon kära bloggläsare!

Idag är inte bättre än igår, lika trött om inte tröttare...frågade mamma om jag fick stanna hemma men nej då! Imorn är jobbigast för då börjar jag 08.30 :( fuck!

Igår iallafall, inlägget som publicerades på dagen skulle publicerats på morgonen, vet inte varför det blev som det blev. Kom iallafall hem och somnade i min säng, vaknade med dregel på hela handen hehe jag är så fräsch! Låg och skrev med Alex oxå, vet inte varför vi aldrig snackar i luren längre, saknar hans röst ju :( kollade igenom gamla sms som vi skrivit oxå haha. Kaos, måste dock säga att de var gullig!

Träffade Merry på perrongen så vi snackade tills hon skulle av, den bruden alltså, hon har en speciell plats i mitt hjärta :') träffade förresten min gamla lärare idag när jag va ute me Ezter, jag blev jätteglad men sen förstörde han allt...konversationen:

Jag - hej Göran!
Göran - men hej Emelie! Jag ser att du har hunden med dig!
Jag - hehe jaaaaa!
Göran - trevligt, men vi syns!

Emelie är en av mina bästa vänner, vi är inte ett dugg lika, hon är smal, har kort hår och hon har absolut ingen hund! Haha fyfan, hade Göran som mentor i 3 år, känns inte så bra... Men men :)

Sitter på tväris nu, slutar 5 idag, extramatte :( vi hörs! Pussar på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0