Bloggis <3

Hej vänner!

Sitter på hunddagiset nu och har lunch! Är helt slut, vi va ute i skogen och såklart skulle jag ramla...inte nog med att jag ramlade, en golden fick för sig att välta mig så kommer troligen ha värsta blåmärkena inom kort. Jobbargubbarna stog o garvade...ont som fan gjorde de!!

Hann inte skriva imorse för jag var så utomordentligt stressad! Vet inte vad som händer här mer, ska väl chilla me le doggies innan det är dags för nästa promenad.

Juste!! Dom har världens sötaste staffe här! Dör för henne, världens goaste! Labradorerna ligger och pruttar och det stinker äckel...usch och fy!

Vi hörs senare, känner att jag kommer dö när jag kommer hem iaf, Rojda kommer senare oxå!

Pöss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0